Prijaznost turističnih delavcev

Krk | General info
Aug. 07, 2013 @ 16:55 | klemen79

Toliko o prijaznosti turističnih delavcev...

www.index.hr

Nič več gostilna

Liski | Food & Wine
Jul. 29, 2011 @ 12:30 | klemen79

Letos sem šel po dolgem času spet v Liski, kjer je bila po mojem mnenju najboljša gostilna na Jadranu sploh.

Odlično je bilo vse od ambienta - so imeli separejčke, ločene z goščavo, ki je bila lepo urejena, eno ali dve veliki mizi pod streho, odlična stranišča in vrhunsko kuhinjo. Zdaj tega ni več. Vprašal sem lastnike kako to, pa so mi rekli, da se jim ne ljubi več ukvarjati z gostilno in imajo samo penzionske goste.

Drugače je bila to odlična postojanka, ko si priplul čez Kvarner, če le ni pihala prehuda burja.

Zaliv je namreč odprt proti severu, pa tudi burja se lepo zlije čez hrib in potegne tudi do 70 vozlov. Takrat, ali pa raje že prej pa samo bejži!

Anon | Jul. 29, 2011 @21:56

Res škoda, v Liski smo se odpravljali zadnjih 10 let in nikoli nismo uspeli sidrat tam. Vedno je bilo kaj vmes, Unije, Susak, Artatore... Zdaj pa takole, kdor cinca ta pač ne bo nikoli jedel v uvali Liski. Tako to gre.

Naravni lukobran

Zub od Zaraća | Nautic
Jan. 28, 2011 @ 9:36 | klemen79

Dobro miljo in pol SE od Milne na Hvaru je zaliv z naravnim valobranom, Zub od Zaraća. Zaliv je zaščiten pred vsemi vetrovi, razen pred jugom (SW do SE).

Zaraće premorejo nekaj hišk, v eni je tudi restavracija (sam še nisem jedel tam), v zalivu samem pa je tudi nekaj boj.

Koncesionarja za te boje nisem uspel nikjer najti, tako da predvidevam, da jih "kar tako" naštima gazda restavracije. Če kdo najde kaj več, se priporočam.

Anon | Jan. 28, 2011 @09:54

Boje so od gostilne. Še dobro da so, drugače se tam sploh ne moreš ustaviti, ker so globine prevelike za sidranje.

Sunday skipper | Mar. 07, 2011 @19:57

Ja globine so okoli 11 m. Pred jugom se je pa bolje skriti v Malo Zaraće na W strani - v smeri proti Milni.

Zadnja noč

Bobovišća | Nautic
Nov. 03, 2010 @ 17:34 | klemen79

Če vzamete čarter barko v Kašteli so Bobovišća primerna za zadnjo noč, ker so blizu marine in dokaj dobro zaščitena.

Mi smo se tam ustavili izven sezone in smo lahko sidro vrgli kar na sredi zaliva, na križišču krakov zaliva.

Sicer ima mestece Bobovišća menda 120 stanovalcev, ob obali pa so nekatere krasne hiše, verjetno splitskih veljakov.

V Bobovišćih je menda svojo mladost preživel pisatelj Vladimir Nazor, znana pa so po skladiščih vina in dvorcih, ki so rasli v bližini.

Anon | Nov. 04, 2010 @10:26

Tudi za prvo noč so ok, če pridemo malo bolj zgodaj se tudi poleti dobi kakšen prostor. Lahko hitro povadimo privez na bojo in s krmo na obalo. Na ta način smo na desni strani pod borovci zaščiteni tudi pred valovi prometa v Splitskih vratih.

uroso | Nov. 04, 2010 @18:21

fajn, ni sicer ok, da ti za vez na sidru hitro poberejo kar nekaj kun.

Marina po domače

Puntica, Medulin | Nautic
Sep. 14, 2010 @ 20:27 | klemen79

Na poti z dopusta smo se v sredini avgusta ustavili v Medulinu in ker nismo hoteli plačevati ACI cen v Pomerju, smo se privezali v Puntici.

Privezište Puntica je precej domača marinica s tremi pomoli, ob katerih je samo na koncu okoli 3,5 metra globine, sicer pa barke z več kot 2 metra ugreza tam nimajo kaj iskati. Zjutraj, ko smo izpluli, smo imeli pod kobilico le 20 centimetrov "lufta".

Stvar je daleč od fensi, ampak elektriko in vodo imajo, cene so ureditvi primerne (za 9,99 m dolgo barko 240 kun), WC-ji so v zabojniku za recepcijo (ki je tudi v zabojniku), voda v tuših pa priteče kar iz cisterne na strehi zabojnika.

Tuši so pa kljub temu, da prav tako niso fensi, odlični, saj so razkošno veliki in imajo predprostor, kamor lahko obesiš oblačila, da jih ne zmočiš med tuširanjem. To manjka pri večini tušev po fensi marinah.

Najbolje pri Privezištu Puntica je pa lokacija, saj je 3 minute hoda od glavnega dogajanja v Medulinu in takoj ob kampu. To je sicer riziko, da bo hrup in zato slab spanec, ampak mi sredi avgusta nismo imeli takšnih težav, pa je bila riva v Medulinu polna turistov.

Razkazovanje dimenzij

Milna, Brač | Nautic
Aug. 18, 2010 @ 20:45 | klemen79

Takole izgleda riva v Milni ob koncu julija. Res prevelike jahte - ta je potrebovala celo pilota, ki se je verjetno moral pripeljat iz Splita, da so privezali to kračo ob rivo.

Priveze ob rivi je pohopsal kar ACI in na korita za rože narisal svoje znakce. Ne pomnim, da bi ACI kasiral za priveze ob rivi. Mogoče kdo ve od kdaj je to?

Milna je sicer luštno mestece, le po tleh so ga malo pobiksali in dali kar asfalt - malo poceni rešitev za moje pojme - predvsem na Braču!

Anon | Aug. 18, 2010 @22:39

AdriaLog

Marina Milna ima kao kocesijo od prvega pomola na desni strani (oz. rdečega svetilnika na levi) in to kao cel zaliv: www.aci-club.hr

Koliko pa so plačali zadnja leta za to koncesijo pa je že druga zgodba....

Avtocesta od Ploč proti Dubrovniku raste

Klek | General info
Aug. 03, 2010 @ 21:51 | klemen79

Evo nekaj fotk trase avtoceste, ki vztrajno raste od Ploč proti jugovzhodu.

Fotke niso najboljše, ker so bile posnete iz premikajočega avta in noč se je že spuščala, a vseeno se vidi, da so pridni.

Se zdaj že kaj ve kaj bo z mostom na Pelješac? Bo? Ne bo? Bo morda tunel kot iz Francije v Britanijo? :)

Anon | Aug. 05, 2010 @20:40

Zaenkrat so dela na mostu na Pelješac zaustavljena. Govori se, da bodo le dali prioriteti AC mimo Neuma. Sicer pa so bila tudi na tem zgoraj poslikanem odseku pred par meseci zaustavljena dela, zdaj pa delajo s približno polovico prejšnjih zmogljivosti.

Anon | Aug. 09, 2010 @13:25

Odsek pri Ravči (trenutno zadnja postaja avtoceste) so prenehali delati lani po koncu turistične sezone. Nato v celem letu ni bilo narejeno nič - ko smo se letos maja peljali mimo gradbišča, so bile velike železne traverze še vedno na istem mestu, kot so jih odložili lani. Letos julija pa so spet začeli malo "prčkati" po gradbišču, bistvenega pa ni narejeno še nič, tako da ni preveč za upati, da bo manjkajoči odsek do Ploč prav hitro končan. Sploh, ker domačini pravijo, da je precej denarja za dokončanje AC izginilo "neznano kam" in da je rok dokončanja prestavljen v negotovo bodočnost :-)

Slovenci na prvem mestu

Mali Lošinj | General info
Jul. 04, 2010 @ 00:44 | klemen79

Na radiu Mali Lošinj, radiu Jadranka vsak dan povedo kakšno je stanje s turisti na otoku.

Danes sem ujel, da Slovenci vodimo daleč pred drugimi kar se tiče obiska na Lošinju; po njihovih uradnih podatkih je 42% turistov na Lošinju Slovencev, vsi ostali (Avstrijci, Nemci, Italjani, Čehi, Slovaki, ...), pa si delijo tistih 58% (vsak narod po 12-15 %)!!!

Moram priznati, da se je v marsičem spremenil tudi odnos turističnih delavcev do slovenskih gostov - očitni jim postaja jasno, da nismo zanemarljivi.

Je pa vprašanje, kaj ti odstotki pomenijo v absolutnih številkah, ker danes zvečer riva ni bila preveč polna. Res je tudi, da glavna sezona še ni nastopila, ampak vsaj dvajsetih prostih privezov na mestnih pontonih ob 22. uri zvečer, 3. julija, nisem vajen.

btw; te fotke so od danes zvečer.

Anon | Jul. 04, 2010 @22:52

Hja, samo tole štetje turistov se mi zdi malo smešno. Prav v Lošinju se mi je kelnar v baru pred kratkim pritoževal, da nima nič prometa. Torej je lahko turistov enako, ampak zapravijo pa letos po moje manj.

klemen79 | Jul. 05, 2010 @23:58

AdriaLog

No saj danes je pa slika večerne gužve na rivi malo popravila vtis. Imajo vsak večer ene luštne dogodke za otroke, tako da lahko starši v miru popijejo eno pivo, otroci pa dirkajo z gokarti na pedala :)

Zaliv Lon in lačne muce

Rovinj, Lon | Nautic
Jun. 23, 2010 @ 15:49 | klemen79

Sidrišče Lon je zelo primerno, če nočemo plačevati marine in si vseeno želimo večernega sprehoda ali večerje v mestu.

V Lonu sidramo na peščeno dno, prekrito s travo na cca 8-15 metrov globine. Zaliv je precej velik in odprt proti maestralu. Poleti pride kar gužva z barkami - dve leti nazaj sem jih naštel 40.

Tokrat sem bil tam peš, ker je na začetku, ob valobranu marine tudi urejeno kopališče, kamor smo se šli osvežit.

Na začetku valobrana imajo lokalne muce postajališče oz. jedilcino. Prijazen gospod jim je ravno postregel, ko sem šel mimo in nastala je fotka z 11 lačnimi mucami, nato pa še tista z galebom in z Banjolom v ozadju.

Anon | Nov. 23, 2010 @12:51

Pa dober tek! K sreči so še ljudje s srcem na pravem mestu.

Sunday skipper | May 08, 2011 @21:09

AdriaLog

v ACI marini v Rovinju so pa letos zelo prijetno presenetili svoje godišnjake. Letnih privezov niso nič podražili in investirali v nove toaletne prostore. Tako je treba razvijati navtični turizem! Bravo ACI!

Skoraj ostali lačni

Lovišće, Šćedro | Nautic
May 10, 2010 @ 16:43 | klemen79

V skrajnem zahodnem kraku največjega zaliva na Šćedru je menda fina gostilna - vsaj kakor so mi pravili prijatelji, a žal je nismo mogli preizkusiti, saj so aprila še spali.

Gazda je sicer bil tam, a ko smo se privezali na njegovo bojo in upali, da nas bo prišel vprašat, če bomo kaj pojedli pri njemu, se to ni zgodilo, čeprav se je kar dvakrat peljal mimo nas s svojim čolnom. Še več, celo za bojo nam ni hotel nič zaračunati, ampak nas v celoti zignoriral.

Je bilo pa prekrasno-sami smo bili v zalivu in dobesedno poslušali tišino.

Ščedro je sicer znano po podganah, zato je pametno dobro pregledati čolniček, preden se odpravimo nazaj na barko!

klema | Aug. 16, 2010 @00:42

AdriaLog

Na Šćedru je na N strani še en fajn zaliv, Srida, kjer je tudi ena konoba na koncu.

Zaliv ni tako globok kot Lovišće in ima samo en krak, je pa precej fin za sidrat, ker je globina po celem zalivu nekako 8-9 metrov.

Mi smo se tam za nekaj časa skrili pred pobesnelim maestralom, ki je divjal po šćedrovskem kanalu, skuhali kosilo in nadaljevali proti Sv Nedelji in Milni.

Je kdo že jedel v tej konobi?

jokl | Sep. 18, 2012 @15:47

Ustavili smo se na poletnem jadranju. Že dopoldan smo rezervirali bojo in naročili večerjo. Gazda sam lovi in zato ni na mizi vedno po lastni želji, vseeno pa je bila večerja čudovita. Predjed, dve veliki ribi z gradele s prilogo. Cena - zelo solidna glede na količino. Priporočam vsem, ki plujete mimo.

Nova cesta skozi Belej

Belej, Cres | General info
Apr. 13, 2010 @ 9:34 | klemen79

Belej ni več razkopan! Mi smo bili za Veliko noč na Lošinju in se peljali skozi Belej po novi cesti.

Zdaj je pa res zelo malo še stare ceste. Te se spomnim kot otrok, da sem se vsakič, ko smo prišli dol še nekaj časa tresel od lukenj in pogosto mi je bilo slabo.

Skratka zelo so pridni in se pospešeno pripravljajo na prihajajočo sezono!

Anon | May 26, 2011 @13:37

Da ne bo kdo letos pričakoval novega odseka Vodice - Orlec... Zgleda, da bo še vedno treba mižat pa gas www.novilist.hr

drajver | Nov. 11, 2012 @14:48

Zgleda da se nekaj le dogaja na cesti D100 na odseku Vodice - Cres - križišče za Lubenice www.skyscrapercity.com

Gostilne v Biogradu

Biograd n/m | Food & Wine
Mar. 19, 2010 @ 12:52 | klemen79

Za Fibro pravijo da je dobra pizzerija, ampak midva sva bila precej razočarana. Tja sva hotela jest oktobra med Biograd Boat Showom. OK, razumem, da te nekatere restavracije ne pustijo noter, če imaš s sabo psa. Teh restavracij je sicer vedno manj (hvala bogu), ampak da te pa potem tudi na vrtu ne postrežejo, čeprav je oktobra lahko že precej hladno, pa ne razumem. Kot bedaka sva čakala 10 minut, potem pa sva šla. Na koncu rive sva našla restavracijo Riva (od Šangulina), ki je bila v vseh pogledih boljša. Ambient je bil prijeten, pustili so naju noter s psom, ponudba je bila odlična, cene pa normalne. Jedla sva sicer samo pico, ker se nama je malo mudilo, ampak v hladilniku je bilo nekaj zelo slastnih komadov rib. Vsekakor bolj priporočam kot Fibro!

Anon | Mar. 24, 2010 @07:16

Cassa Vecchia je picerija v starem delu Biograda , lep ambient , natakarji prijazni , cene normalne , je pa včasih težko dobiti prosto mizo ?!

Lp Andrej

Polde404 | Mar. 29, 2010 @11:14

Hmja, za prosto mizo v sezoni pa se je vedno treba zmenit. Tja do 1. julija pa po moje ni panike, razen čez vikend, ko se v soboto nabere polna gostilna čarteristov...

Riba I in Riba II

Izola | General info
Feb. 25, 2010 @ 14:50 | klemen79

Kako sta naši Riba I in Riba II priljubljeni pri galebih je lepo vidno na spodnjih fotkah. Tudi jaz bi sunil kakšno ribico, če bi jim lahko takole sledil. No kakorkoli že, upam, da bodo naši fantje res lahko lovili do Vrsarja.

Polde404 | Feb. 25, 2010 @16:36

Ha, tele ladjice so pa že stare, sem našel detajlne podatke:

Riba I: report.crs.hr
Riba II: report.crs.hr

Pa si poglejte, če koga zanima!

drajver | Nov. 11, 2012 @14:52

Adijo riba 1 in Riba 2, nekje v osnovni šoli smo sodelovali v natečaju in risali čisto novi ladji in bili ponosni, zdaj so ju razrezali v izoli. Žalostno novio sem zvedel tukaj: www.slovenskenovice.si

Varen zaliv za sidranje

HR Uska | Nautic
Jan. 07, 2010 @ 16:41 | klemen79

Zraven Skrivene luke - malo naprej od čeri nekaj 100 m zahodno od vhoda v Skriveno luko je en krasen zaliv, varen pred vsemi vetrovi, razen pred jugom. Je dokaj ozek, globina je med 3 in 8 metri, na koncu zaliva pa je šljunkasta plaža. Na tleh so v glavnem skale in trava, zato sidro lepo prime, če pa si upate dovolj globoko v zaliv pa se lahko vežete na obe strani kar na obalo. Ampak to je nevljudno!

msjr | Jan. 08, 2010 @23:08

AdriaLog

Še slika ob jugu, ki je pihal približno 10m/s (prvomajski prazniki 2008), dobro se vidi uklon valov za rtom Struga in vzvalovano morje pri vhodu v uvalo Uska (spodaj levo pod hr. Uska).

luska | Jan. 25, 2010 @16:12

ob jugu je neka velika riba pred časom prišla v zaliv pred Skriveno, ta zaliv iz zgornje fotke...ko smo vlekli v čoln luca cca 45 cm, ga je nekaj napadlo in spustilo...v čoln sem ga dobil z ugrizom premera cca 20cm....tuna, iglun...pazte kje plavate :)

Zelena špilja

Otok Ravnik na SW strani Visa | Nautic
Nov. 26, 2009 @ 11:01 | klemen79

Ob obisku Visa je kar nekaj obveznih postojank. Na plovbi po južni strani Visa se obvezno moramo ustavit v Stinivi, na otočkih na jugozahodni strani Visa, natančneje na južni strani Ravnika pa je Zelena špilja, ki je sicer nekoliko manj znana od Modre špilje na Biševem, ampak je vseeno vredna postanka in ogleda. Špilja ni tako skrita kot Modra, vhoda v špiljo sta dva in oba sta velika, vmes pa je samo en naravni steber. V Zeleno špiljo lahko brez težav vplujemo tudi z večjim čolnom (do 5m). Na stropu je nekaj lukenj, skozi katere prodira sončna svetloba in zanimivo osvetljuje vodo.

Divja južna stran Biševa

U Trešnjevac, otok Biševo | Nautic
Nov. 12, 2009 @ 16:02 | klemen79

Na južni strani otoka Biševo - med rtoma Gatula in Biskup se splača ustavit, ker so stene naravnost veličastne, globina pa se s 25 metrov tik ob steni naglo spusti na 95 oz 100 metrov. Pri tem pa moraš vseeno pazit na nekaj hinavskih čeri, ki so tik ob steni na levi strani tega širokega zaliva in ob Kamiku, ki pa gleda iz vode malo stran od sten. z dingijem pa se splača it pogledat tudi v jamo na desni strani zaliva. Ta je veliko večja od Modre špilje, s tem, da je v Modri špilji lepo noter, tukaj pa je najlepši vhod v jamo (na predzadnji in na zadnji fotki).

sanja | Sep. 05, 2011 @08:47

AdriaLog

Ja, ta jama je precej večja od Modre špilje, predvsem je daljša. Nadaljuje se tudi tako, da s čolničkom ne moreš naprej, ker je preozko in kar na sredi so skale, ki štrlijo ven iz vode.
Za noter je dobro imeti kakšno svetilko - čim močnejšo, ker je res tema. Samo proti izhodu se vidi luč. Tej brez problemov lahko sledite :)

Špilja pri Lubenicah

Lubenice | General info
Oct. 07, 2009 @ 12:33 | klemen79

Ne, špilja ni dostopna samo po morju. Steza, ki vodi od Lubenic do zaliva spodaj se nekje na pol poti razcepi - je tabla, ki je žal nisem slikal. Po tisti poti sicer nisem šel, ker sem šel dol do zaliva, ampak pot definitivno je tudi po kopnem, ampak peš seveda.
Na drugi fotki je en razbit, zarjevel fičo na sredi strmega pobočja. Ne vem zakaj se je ravno tam ustavil, na prvi fotki pa se dobro vidi pot, ampak to je že po odcepu za špiljo.

Sprehod po Premudi

Otok Premuda | General info
Sep. 30, 2009 @ 17:51 | klemen79

Premuda je fino postajališče, če jo mahneš prek Kvarnerja dovolj zgodaj. Masarine so učinkovit naravni valobran pred jugom in na bojah si tam precej varen. Gostilnica v portu je dobra in z razumnimi cenami, splača pa se tudi malo povzpet do naselja, ki je na vrhu otoka in gleda na obe strani ( NE in SW). Na eni fotki je pogled proti Masarinam, na drugi pa šolsko igrišče, ki bi mu lahko namenili nove koše.

Anon | Oct. 01, 2009 @11:36

Če je nuja in je trgovina zaprta, se vpraša domačine in se potem potrka na vrata in milo prosi za nakup nujnih potrebščin. Malo se počaka in potem ti teta odpre trgovino samo zate. Ni kakšne velike izbire, ampak osnovna sredstva za dober žur se dobi vedno.

Še en kičast zahod

Baldarin, Punta Križa | Camping
Sep. 16, 2009 @ 11:04 | klemen79

Če že tekmujemo v najromantičnejši fotki sončnega zahoda - tile posnetki so nastali v Baldarinu prejšnji vikend.

Iz Ljubljane v Dubrovnik in nazaj v enem dnevu

Dubrovnik | Nautic
Sep. 04, 2009 @ 16:24 | klemen79

Je kdo že probal it iz Ljubljane v Dubrovnik in nazaj v istem dnevu? Gre. Greš z avtom v Zagreb, tam s Croatia Airlines v Ćilipi in s taksijem v Dubrovnik na kosilo, se skopat, potem pa reverse route nazaj domov :) Aja pa še malo smo se pozabavali tam.

Anon | Sep. 04, 2009 @22:23

Hja, če plača služba ni panike... Jaz sem šel dopoldan, tam prespal, potem pa zjutraj nazaj. Dubrovnika zvečer in parade dolgih nog ne smeš zamuditi. Je pa škoda da iz Ljubljane ni poletov. Jest sem šel iz Pule, s Piperjem...

saso | Nov. 22, 2011 @10:37

AdriaLog

Kar tako malo ena nočna fotka Dubrovnika. Smo se v bistvu samo peljali mimo...

Tankanje v Splitu

Split | Nautic
Aug. 20, 2009 @ 20:28 | klemen79

V Splitu se vedno rad ustavim, ker je tako živahno mesto, luka je vedno polna zasidranih bark, trajekti šibajo sem in tja. Aja pa tankali smo tudi v Splitu :)

klemen79 | Oct. 01, 2009 @13:40

Če vpluješ v Splitsko luko je pumpa bolj na levi strani - proti marini, ampak na obali - težko fališ.

klema | Oct. 02, 2009 @23:24

Hej, debata o ClubMed2-ju - pejte na Brione pogledat - sem postal eno fotko od ClubMed2 od lani sicer, ampak vseeno. Sicer pa to in tudi druge ladje lahko sledite na shipspotting.com.

Drag privez v Maslinici

Maslinica, Šolta | Nautic
Aug. 20, 2009 @ 19:54 | klemen79

Maslinica na šolti je izjemno lep zalivček in otočki pred zalivom so super kraj za kopanje, ampak bog ne daj, da se privežeš na pomolu, ker boš tisti muring drago plačal. za 11,5 metrsko barko je bilo 460 kun!!! in še tušev nimajo v tistem fensi hotelu.

Burja pred Modro špiljo

Modra špilja, Biševo | Nautic
Aug. 19, 2009 @ 18:34 | klemen79

Mi smo letos hoteli obiskati Modro špiljo, ampak je preveč pihala burja in nismo mogli niti sidrat, ker je bilo preveč valov, pa še globok je zaliv. Zaradi valov pa tudi v špiljo po mojem sploh ne bi prišli. Tako smo si ogledali le skalo, pod katero se skriva špilja.

Anon | Aug. 19, 2009 @21:35

Na tretji sliki je tabla, kjer piše zabranjeno plivanje? Kako a se ne sme tam plavat al kaj?

Anon | Aug. 19, 2009 @22:33

Ne, v špiljo se ne sme plavat, obrazložitev modela, ki pobira vstopnino pa je, da so vsi plavalci namazani s kremami za sončenje in je potem voda umazana s to kremo.

Izlet po dalmaciji

Trogir, Vodice | General info
May 02, 2009 @ 21:22 | klemen79

Evo še naš prispevek iz nedavnega izleta po dalmaciji...Trogir, romantično mestece in Vodice, kjer smo šli na dober steak :)

AdriaStore - BavariaBavaria

Adriatic Sea
Zoom In
Zoom Out
Click on the map for other locations.

Živalim lahko pomagate z denarnimi prispevki, s sprehajanjem, s posvojitvijo živali, z materialnimi donacijami...

Weather - Senj

http://adrialog.com/weather/ - sat23 sep
9 | 18
W2.3 (7.9)
Weather | EARS - meteo.si.

Sunrise & Sunset

Sun
sunrise:
06:49
sunset:
19:02
day:
12:12

Spletna trgovina za najmlajše Mala-Mali je razposajen prostor, kjer najdete kvalitetne, zabavne in cenovno ugodne izdelke za vašega otroka ali vaše otroško srce.

PAKT Media Locations

Photo: PAKT Media

PAKT Media is production service company in Croatia and Slovenia for feature films, TV movies and commercials. It joins film professionals working in the industry for more than 20 years.

They offer to our clients film professionals with international experiences, rental companies, casting service, support on local legal and fiscal procedures, and locations management all over the countries.