Stolp na Silbi

Silba | Zgodovina & kultura
11. dec. 2010 @ 1:53 | saso

Poleg dobre košte v konobi Mul se na Silbi splača tudi splezati na stolp, ki je na vrhu otoka, na vrtu hiše, ki je zdaj lekarna (se mi zdi).

Pri plezanju po ozkih zavitih kamnitih stopnicah je treba malo paziti, ker tu in tam katera manjka, ograja pa tudi ni ravno najnovejša.

Stolp je dal leta 1872 zgraditi stari morski vuk Petar Marinić za hči svoje ljubezni, Domeniko Rasol.

Če povzamem kaj piše na tabli pred stolpom:
Stolp si je zamislil kot darilo Domenikini mami, v katero se je v mladosti zaljubil in ji pred odhodom na morje obljubil, da bo zgradil hišo s stolpom na vrtu, s katerega se bo videl ves otok in prihod njegove ladje.

Zgodilo pa se je to, kar si je on najmanj želel: Utrujena od čakanja, se je poročila z drugim in rodila se je hčer Domenika. Ko se je Petar vrnil na Silbo je med otroci videl deklico, ki je bila zelo podobna njegovi ljubezni. To je bila seveda Domenika in odločil se je, da bo počakal, da zraste in se z njo poročil. Tako je dobil 25 mlajšo "različico" svoje ljubezni, s katero sta menda živela srečno.

Pa razgled je tudi fajn in res se vidi vse okoli otoka.

Anon | 12. dec. 2010 @19:59

No zanimivo, jest sem pa gledal ta stolp skozi daljnogled in si izmišljal vsemogoče teorije, od svetilnika do nevemkaj še vse... Se moram enkrat res ustaviti na Silbi...

Spela | 17. avg. 2014 @13:43

Stolp je sedaj zaprt, se ne da it gor.

Olib by bike

Olib | Splošne informacije
18. jul. 2013 @ 22:22 | Spela

Stolp na Silbi

Od danes naprej lahko na Olibu najamete kolo in si z njim ogledate otok. Kolo je na voljo na začetku pomola, pred lokalom Grobak, cena pa je 30 kun za pol dneva in 50 za cel dan. Vse info dobite v Grobaku.

damirstuhec | 25. jun. 2014 @17:15

Pozdravljena Špela!

Vidim, da pogosto daješ uporabne informacije o otoku Olib. Hvala! :)
S punco si letos želiva letovati na Olibu ampak še nikoli nisva bila tam, zato obupno iščeva koristne informacije o nastanitvi, prevozu itd.
Videla sva, da si objavila sporočilo o knjižnici na Olibu in da je knjižničarka Slovenka. Če je možno, bi te prosila za njen kontakt ali kakršen koli drug nasvet, ki bi nama morda pomagal prihraniti čas in denar ter doživeti Olib na najboljši možen način.

Informacije nama lahko posreduješ tudi na e-naslov: damir.stuhec@gmail.com

Najlepša hvala za čas in trud.

Lep pozdrav,
Damir

Slapovi Krke

Skradinski Buk | Narava & znamenitosti
17. jun. 2014 @ 8:16 | MaticK

Slapovi Krke so bili aprila, ko sem bil tam že v celoti zeleni in vse je cvetelo, pa tudi turistov je bilo že kar precej. Sicer manj kot poleti, ampak vseeno - dober začetek sezone. Vreme pa...zelo aprilsko

Trololo

Med Sitom in Pašmanom | Navtika
15. maj 2014 @ 11:40 | msjr

Slapovi Krke

Kaj naj rečem, Impression 494, morje, veter, sonce, dobra družba. Trololo. Video pove vse.

beku | 19. maj 2014 @10:22

A ko je vozio ovu brodicu?

MaticK | 28. maj 2014 @11:13

AdriaLog

To je po svim kriterijima jahta, ne brodica.

Konoba Dalmacija v Ninu

Nin | Kulinarika & vino
28. apr. 2014 @ 11:21 | Spela

Ta konec tedna smo preživeli v Ninu. Mesece je izjemno simpatično in ponuja kar nekaj gostiln. Mi smo se ustavili kar pri prvi, saj je bilo meni všeč ime, pa še intuicija me je vlekla tja. No, nisem se zmotila, res je bilo dobro.
Konoba Dalmacija leži le streljaj od starega mostu. Imajo večinoma morsko hrano. Mi smo naročili sezonsko rižoto s škampi in šparglji, črno rižoto in lignje na žaru. Vse je bilo odlično, otroke je zmotilo edino to, da so bili lignji neočiščeni, kar smo pa hitro rešili.
Cena za 4 glavne jedi (2x rižota, 2x lignji), pol litra domačega belega in 2 soka: 401 kun.
konobadalmacijanin.hr

Elan 360s photoshoot

Proversa, Sestrice, Dragunara | Navtika
16. nov. 2013 @ 22:41 | MaticK

Takole smo se malo hecali po sejmu v Biogradu in posneli nekaj fotk in video.

Hvala Sky Action za drone in čoln s heliopadom!

Linija U. Mrtvaška - Ilovik

U. Mrtvaška - Ilovik | Splošne informacije
01. mar. 2012 @ 12:24 | MaticK

Ker zdaj poteka gradnja novega pomola, redna linija iz Lošinja na Ilovik ne vozi. Tako ministarstvo financira brezplačno linijo iz zaliva Mrtvaška na Ilovik. Zato ne kličite taksija, itak se ne bo javil.

Do Mrtvaške pridemo z avtom mimo Lošinjske nakupovalno-industrijske cone (pri drugem lošinjskem semaforju levo gor), mimo smetišča (fotka 3) in po vrhu Lošinja vse do konca otoka.
Vmes se lahko ustavimo na Sv. Ivanu, si ogledamo kapelico in lep razgled na Orjule, Rovensko, Veli Lošinj in če je vidljivost dobra tudi Rab, Pag in Velebit.
Če imamo malo viška energije, se lahko spustimo v Krivico in Balvanido (hoje je za slabe pol ure).

Ob cesti kopljejo za nov vodovod za na Ilovik, tako da je ob cesti razkopano do zadnje hiše, preden se cesta začne spuščati proti Mrtvaški.

Tam je kamnit pomol in še dobro, da ima barka, ki vozi linijo plitek ugrez na premcu, ker ob pomolu niso nič poglobili in ob povratku smo malo zaorali.

Urnik voženj je vsak dan malo drugačen, zato sem ga kar slikal, ker se mi ga ni dalo prepisovati.

MaticK | 09. jul. 2013 @14:04

Vozni red za 2013

www.agencija-zolpp.hr

msjr | 03. sep. 2013 @15:05

Evo, septemberski vozni red: www.agencija-zolpp.hr

Sploh pa nisem vedel, da se na tej strani lahko dobi tudi druge vozne rede, pri t.i. eksotičnih linijah bo tale link zelo pomagal: www.agencija-zolpp.hr

Na drugi strani

Cavallino | Splošne informacije
06. avg. 2013 @ 20:04 | marko

Vedno me je zanimalo kako izgleda Italjanska riviera, o kateri lahko slišimo veliko, če na naši strani Jadrana poleti ujamemo kakšno od italjanskih radijskih postaj, zato sva se po krajšem izletu po severni italiji zadnja dva dni odločila preživeti v Cavallinu, mondenem turističnem naselju na rtu, ki s severne strani zapira beneško laguno.

Na celotnem rtu je skupek malih krajev ki se vsi imenujejo Ca'-nekaj, le te pa povezuje cesta od Jesola do pristanišča Punta Sabootini, od koder si z ladijco lahko obiščemo benetke.

Na rtu se nahaja veliko kmanjših hotelčkov ter nekaj kampov. Plažo na delu kjer sva bivala ureja in čisti konzorcij, katerega člani so hoteli, tako da so tudi ležalniki in senčniki rezervirani za goste določenega hotela.

Lokacija je odlična tudi za celodnevni obisk benetk, po glavni cesti na pol ure vozi lokalni avtobus do punte, za kombinirano avtobus-ladija karto do trga san marco pa je potrebno odšteti 18€ na osebo.

Anon | 08. avg. 2013 @08:44

Kako pa je za dnevni izlet? Ni senčnika?

marko | 14. avg. 2013 @22:06

Za dnevni izlet so senčniki na voljo za najet (cen ne vem), lahko pa se seveda suvereno švercaš na senčnikih katerega od hotelov - naju ni noben nič vprašal pa sva bila tam cel dan :)

Dagnji na buzari

Krka | Kulinarika & vino
12. avg. 2013 @ 10:41 | MaticK

Ko plujete proti Skradinu ali iz Skradina priporočam postanek na enem izmed gojišč školjk.

Mi smo se ustavili pri prvem ali drugem pred Prokljanskim jezerom (ne vem točno) ob povratku iz Skradina in ga vprašali če ima kaj školjk za prodati.

Takoj si je nataknil masko in plavutke in nam potavhal 3 kg mrežico dagnjev, ki smo jih na buzari jedli naslednje dva dni.

Za 3 kg dagnjev smo odšteli 60 kun.

Anon | 12. avg. 2013 @14:20

Lahko so tudi dagnje, ampak vseeno sta dve napaki že v naslovi ejga:

Ali so:

Dagnje na buzaro

ali pa

Dagnje v buzari

msjr | 13. avg. 2013 @16:04

Ali pa če vse skupaj poješ pa s kruhom pomažeš pa z vinom zaliješ pa se ne sekiraš kako se jim pravilno reče.

Telašćica, jezero Mir in klifi

Telašćica, Dugi otok | Narava & znamenitosti
13. avg. 2011 @ 22:17 | MaticK

Letos smo se spet ustavili v Telaščici in se sprehodili do klifov in do jezera Mir ter počohali nekaj osličkov, kljub opozorilnim tablam, ki jih nekateri nosijo kar okoli vratu.

Boje v Telaščici so v ceni vstopnice za nacionalni park. Vstopnica stane 60 kun na osebo na dan, tako da smo tudi prespali tam. Sicer pa je bila za sredino julija precej prazna. Razen izletniških ladij, ki pripeljejo trume turistov s celine ni bilo pretirane gneče in kar precej boj je čez noč ostalo praznih.
Problem je bil tudi zjutraj dobiti kavo pred 10. uro, ampak WC-ji pa so hvala bogu bili odprti. Smo pa dobili sveže sadje, zelenjavo in travarico v mobilnemu Marketu Janko in Toni's supermarketu.

Sprehod do klifov in naprej do jezera Mir je prijeten, le če greste po vrhu klifov in se potem spustite proti jezeru, se splača imet kaj bolj konkretnega obutega, ker so kar ostre skale z nevarnimi luknjami, v katere se rada zatakne noga in gležnji trpijo...

klemen79 | 31. okt. 2011 @17:53

AdriaLog

Ja, ti modeli kar tekajo kamor hočejo, tudi po cesti.

klemen79 | 08. avg. 2013 @15:53

Letos smo se ustavili tam in dobili zadnjo bojo, prišli smo pa okoli pol osmih zvečer.

Oslov ni bilo več videti, vsaj prosto niso tekali okoli.

AdriaStore - ElanElan

Adriatic Sea
Zoom In
Zoom Out
Kliknite na zemljevid za ostale lokacije.

Živalim lahko pomagate z denarnimi prispevki, s sprehajanjem, s posvojitvijo živali, z materialnimi donacijami...

Vreme - Mali Lošinj

10:31
zahod:
20:32

Spletna trgovina za najmlajše Mala-Mali je razposajen prostor, kjer najdete kvalitetne, zabavne in cenovno ugodne izdelke za vašega otroka ali vaše otroško srce.

Bi imeli unikatno stensko dekoracijo v vaši dnevni sobi, pisarni, konferenčni sobi, restavraciji, vinoteki ali hotelu..? Prenavljate prostore? Ali če iščete darilo - za posebno priložnost ali poslovne partnerje, imamo rešitev za vas. Ustvarjamo izvirne avtentične reprodukcije originalov starinskih zemljevidov, ki izvirajo od 16. do 19. stoletja...

Z oblačili Klopex boste bolje zaščiteni pred žuželkami. Oblačila iz naravnih materialov in udobnih krojev so namenjena vsem, ki se veliko gibljejo v naravi in so pri delu, rekreaciji ali kako drugače izpostavljeni nevarnim boleznim, ki jih prenašajo klopi in komarji ter alergijam zaradi pikov...

Tečaj za VHF GMDSS v Portorožu

9.12.2014 od 17:00 do 21:00 na lokaciji Dijaški in študentski dom Portorož, Sončna pot 20, 6320 Portorož